Σας παρουσιάζουμε τον ιστότοπο του ΣΤ2 τμήματος (σχ. έτους 2018-19) ως συνέχεια του
Ε2΄τμήματος (σχολικό έτος 2017-18)
του 4ου δημοτικού σχολείου Ευκαρπίας.
Η παρούσα ιστοσελίδα περιλαμβάνει στιοιχεία των ...παλιών ροδιών του Ε2 (σχ. έτος 2015-16) που έγιναν εκτάκια ( σχ. έτος 2016- 17).Από φέτος,λοιπόν, θα βρίσκεται στην υπηρεσία των μαθητών του ΣΤ 2 τμήματος του σχολείου μας, των γονέων και κηδεμόνων τους καθώς και όλων των διαδικτυακών φίλων που την επισκέτονται.
Εδώ θα μπορείτε να μαθαίνετε τα νέα και τις δραστηριότητές μας και
να συμβουλεύεστε το σχολικό μας ημερολόγιο (στο τέλος της σελίδας)
Σας προσκαλούμε να γίνετε συνοδοιπόροι στο ταξίδι μας!
Καλωσήρθατε!

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Γρήγοροι πολλαπλασιασμοί και διαιρέσεις με 10, 100 και 1.000

 
 AΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ :  60ο   Δημοτικό σχολείο Πάτρας
 Όταν πολλαπλασιάζουμε έναν ακέραιο αριθμό με 10, 100, 1000:

  • γράφουμε τα ψηφία του αριθμού
  • του προσθέτουμε στο τέλος τόσα μηδενικά όσα είναι τα μηδενικά του 10, 100 ή 1000.
    π. χ. 45Χ100=4.500

   Όταν διαιρούμε έναν ακέραιο αριθμό με 10, 100, 1000:

  • γράφουμε τα ψηφία του αριθμού
  • βάζουμε υποδιαστολή μετρώντας από το τέλος τόσα ψηφία όσα είναι τα μηδενικά του 10, 100 ή 1000.
    π. χ. 673:100=6,73
   Όταν πολλαπλασιάζουμε έναν δεκαδικό αριθμό με 10, 100, 1000:

  • γράφουμε τα ψηφία του αριθμού (χωρίς την υποδιαστολή)
  • βάζουμε την υποδιαστολή σε νέα θέση, τόσα ψηφία δεξιότερα όσα είναι τα μηδενικά του 10, 100 ή 1000. Αν χρειάζεται, στο τέλος του αριθμού, συμπληρώνουμε με μηδενικά (και δε βάζουμε υποδιαστολή)
    π. χ. 3,5Χ10=35

  Όταν διαιρούμε έναν δεκαδικό αριθμό με 10, 100, 1000:
  • γράφουμε τα ψηφία του αριθμού (χωρίς την υποδιαστολή)
  • βάζουμε την υποδιαστολή σε νέα θέση, τόσα ψηφία αριστερότερα, όσα είναι τα μηδενικά του 10, 100 ή 1000. Αν χρειάζεται, στην αρχή του αριθμού, συμπληρώνουμε με μηδενικά.
    π. χ. 47,6:10=4,76       ή       47,6: 1.000=0,0476

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου